Lumberjack yepyeni reklam filmiyle geri dönüyor! 11 Kasım

2013-2014 Sonbahar/Kış koleksiyonu ile başta FLO olmak üzere tüm seçkin satış noktalarında yer almaya başlayan Lumberjack, yeni reklam filmiyle de dikkat çekiyor.

Reklam filminde “Lumberjack” isimli bereli ve örgü sakallı oduncu kahramanımız zorda kalanların kurtarıcısı oluyor. Metro durağında anne babasının dalgınlığından yararlanan afacan bebeğimiz pusetiyle arkadaşının peşinden metroya biniyor ve kapılar aniden kapanıyor. Bebeklerinden ayrı kalan anne baba telaşla Lumberjack’i yardıma çağırıyor. Süper kahramanımız Lumberjack tüm karizmasıyla rayların içinden çıkageliyor ve Lumberjack botunu tek atışta metronun tekerleğine sıkıştırıyor. İlerlemeye çalışan kondüktör botun sağlamlığı karşısında çaresiz kalıyor. Kahramanımız metronun kapılarını açıyor ve aileyi tekrar bir araya getiriyor. Reklam filmi afacan bebeğimizin şirin gülümsemesiyle sona eriyor.

Reklam süresince çalan, Serdar Erener’in bestelediği ve vokalini yaptığı “Lumberjack is Back” şarkısı da ritmik melodisiyle Lumberjack tutkunlarının favorisi olacak nitelikte.

Bir günde çekilen filmin yönetmenliğini Hakan Algül üstleniyor. Lumberjack kahramanını Michael de Carolis canlandırıyor. Carolis aynı zamanda kampanyanın ilanlarında da yer alıyor.

 

Künye

Reklamveren: Ziylan Grup

Marka : Lumberjack

Reklamveren Yetkilisi: Jaklin Güner, Didem Şavluğ, Özgür Saraç

Reklam Ajansı: Alametifarika

Yaratıcı Yönetmen: Kenan Ünsal, Emrah Karpuzcu

Marka Direktörü: Emre Abay

Reklam Yazarı:  Can Çelikbilek, Erman Şahin

Sanat Yönetmeni: Zeynep Ordu

Grafiker: Nilüfer Acar

Ajans Prodüktörü: Berkay Tahmaz, Dilan Davutoğlu, Sertuğ Alptekin

Strateji: Başar Sarıkaya, Serra Akyel

Yapım Şirketi: Yirmibeş Film

Yönetmen: Hakan Algül

Post prodüksiyon: Filimişleri

Reklam filmini izlemek için tıklayınız.

 

Lumberjack artık Türk markası!

Lumberjack’in doğuşu; 45'li yılların başında İtalya'nın kuzeydoğusunda yer alan Verona şehrinde, küçük bir ayakkabı imalat atölyesinde üretime başlayan Antonini kardeşler’le başladı. Kısa bir sürede büyük başarılara imza atan Antonini kardeşler 1970’lerde markayı kuzeni İvo Antonini’ye bıraktı ve İvo’nun vizyoner bakış açısıyla marka uluslarası boyutlara taşındı. Lumberjack,  Ivo Antonini’nin 1979 yılında Amerika Birleşik Devletleri’ne yaptığı bir iş gezisi sırasında Kuzey Amerika’da yer alan doğa parklarındaki vahşi hayat tarzından esinlenmesi ile doğdu ve 2012 yılında Ziylan Grup tarafından İtalyan 3A Antonini Şirketi’nden satın alınarak Türk markası haline geldi.

Ziylan Grup markanın Verona’daki merkezini modanın kalbi olan Milano’ya taşıdı ve tasarım, ürün geliştirme, pazarlama ve satış operasyonlarını yönetmek üzere Milano’da “Brand Park Srl” şirketini kurdu. Lumberjack markasının logosu ve amblemi yenilendi. Lumberjack markasının özünü tanımlayan “family brand” stratejisi doğrultusunda; büyükanne büyükbaba, anne, baba, kız ve erkek çocukları kapsayan geniş bir ailenin her ferdi için en uygun ürünler Lumberjack koleksiyonunda yer alıyor. İtalya’da 28 mağazası ve 850 satış noktası bulunan Lumberjack’în,    Barcelona’da da 1 mağazası bulunuyor. 

Türkiye’de de toplam 850 satış noktası bulunan Lumberjack’in zengin koleksiyonunu daha yakından görebilmek için FLO, Boyner, YKM, Ayakkabı Dünyası ve diğer seçkin satış noktalarını, www.flo.com.tr ve www.lumberjack.com.tr’ yi ziyaret edebilirsiniz.

< Geri dön